آموزشی اندازه آکس در توالت فرنگی

اندازه آکس در توالت فرنگی

مهمترین فاکتور فنی در انتخاب و خرید توالت فرنگی تناسب میان ابعاد توالت فرنگی انتخابی و مقدار فضای موجود در محلی‌ست که برای نصب آن انتخاب شده است. با دانستن اندازه آکس فرنگی و اندازه‌گیری دقیق میزان آکس در محل نصب میتوان از خرید یک توالت فرنگی مناسب برای این فضا اطمینان حاصل کرد. اما آکس چیست و چگونه آن را اندازه بگیریم:

در توالت فرنگی‌هایی با خروجی به کف (که مدل رایج در بازار ایران هستند) هر مدل دارای یک مشخصه فنی به نام عدد آکس میباشد. این عدد با حرف E در نقشه فنی زیر نشان داده شده است:

نقشه فنی توالت فرنگی

به زبان دیگر اندازه آکس در توالت فرنگی مقدار فاصله از لبه پشتی توالت فرنگی تا مرکز لوله خروجی فاضلاب است که در کف سرویس بهداشتی تعبیه شده است. برای آگاهی از اندازه آکس توالت فرنگی میتوانید به کاتالوگ منتشر شده از سوی تولیدکننده مراجعه کنید و یا از فروشنده محصول در مورد این اندازه بپرسید.

همچنین در فضای در نظر گرفته شده برای نصب توالت فرنگی به فاصله میان دیوار تا مرکز لوله فاضلاب خروجی کف آکس می‌گویند. این فاصله تعیین کننده اندازه توالت فرنگی قابل نصب در این فضا میباشد به نحوی که مقدار آکس فرنگی انتخاب شده حتما میبایست کمتر و یا در بهترین حالت مساوی با اندازه آکس مربوط به فضای در نظر گرفته شده برای نصب باشد. در صورت بزرگتر بودن عدد آکس فرنگی این مدل فرنگی قابلیت نصب در آن فضا را ندارد و اصطلاحا برای آن فضا بزرگ است. تصویر زیر نحوه درست اندازه‌گیری فاصله آکس را در محل نصب نشان می‌دهد:

تجربه چندین ساله بازرگانی استادی در فروش محصولات چینی بهداشتی نشان داده است که مشتریان بدون داشتن اطلاعات کافی و ندانستن اندازه آکس در محل مورد نظر خود اقدام به جستجو در بازار و یا حتی خرید میکنند که این مساله باعث هدر رفت زمان و گاها هزینه‌سازی اضافه برای مشتریان خواهد بود. برای همین ما به مشتریان عزیز توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید توالت فرنگی دارید ابتدا از اندازه آکس محل نصب فرنگی مطلع شوید تا با یک انتخاب درست در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. بازرگانی استادی نماینده محصولات چینی کرد مدل های متنوعی از توالت فرنگی با آکس های متنوع را در سبد محصولات خود گنجانده است تا بتواند مناسبترین محصول را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. شما میتوانید در بخش محصولات این وبسایت انواع توالت فرنگی‌های ارائه شده در این بازرگانی را بر اساس اندازه جستجو کنید.