مدیریت بازرگانی استادی اهداف این مجموعه را اعتقاد به پایبندی به اخلاقیات در کسب و کار و مشتری مداری و ایجاد ارتباطات عمیق بر پایه اعتماد با همکاران و مشتریان قرار داده است.
تابستان ۱۳۷۲ مجموعه بازرگانی استادی با هدف فعالیت موثر درعرصه توزیع و فروش کاشی سرامیک و چینی بهداشتی در سطح شهر مشهد افتتاح شد.مدیریت بازرگانی استادی اهداف این مجموعه را اعتقاد به پایبندی به اخلاقیات در کسب و کار، مشتریمداری و ایجاد ارتباطات عمیق بر پایه اعتماد با همکاران و مشتریان قرار داده است.
حسن شهرت در بازار، شبکهی توزیع قوی، حضور موثر و مداوم در عرصه صادرات، تنوع و سبد کامل محصولات و همچنین اعتقاد به همکاریهای فراتر از داد و ستدهای متداول اقتصادی از دستاوردهای بازرگانی استادی در این سالها بوده است.