آموزشی راهنمای جامع انتخاب کاشی و سرامیک مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

راهنمای جامع انتخاب کاشی و سرامیک مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

انتخاب کاشی مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی، می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، اما با بررسی دقیق، می توانید کاشی های مناسبی را بیابید که حمام شما را به مکانی متفاوت و شیک تبدیل می کند. در این مقاله از بازرگانی استادی، ایده هایی در مورد نحوه انتخاب کاشی های مناسب برای حمام و سرویس، عواملی که باید در نظر بگیرید و نحوه انتخاب درست کاشی و سرامیک را به شما ارائه می دهیم.

1. ایمنی

مهم ترین نکته قبل از انتخاب کاشی و سرامیک مناسب، ایمنی آن میباشد.مد نظر قرار دادن ایمنی در حمام به این معنی است که از کاشی و سرامیکی استفاده کنیم که دارای اصطکاک مناسبی باشد، چرا که یکی از مشکلاتی که حمام ها از نظر ایمنی دارند این است که امکان لیز خوردن و صدمه دیدن در آنها زیاد است. شما علاوه بر این که از سرامیک و کاشی مناسبی برای کف حمام و سرویس خود استفاده می کنید، می توانید از یک دستگیره مناسب برای زمانی که فرد قصد راه رفتن دارد استفاده کنید و احتمال وقوع حادثه  را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

2. سبک خود را در نظر بگیرید

وقتی صحبت از انتخاب کاشی مناسب برای حمام و سرویس می شود، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، سلیقه شخصی شماست. آیا ظاهر شیک و مدرن را ترجیح می دهید یا چیزی سنتی تر؟ آیا شما به سمت الگوها و رنگ های جسورانه کشیده می شوید یا طراحی های خنثی تری را ترجیح می دهید؟ با در نظر گرفتن سبک شخصی خود، می توانید کاشی و سرامیکی را انتخاب کنید که نه تنها عالی به نظر می رسد بلکه انعکاسی از شخصیت شما نیز باشد.علاوه بر این، اگر به دنبال دیزاینی هستید که کمی منحصر به فردتر باشد، کاشی های سنگی طبیعی مانند سنگ مرمر یا تراورتن می توانند حس لوکسی را به حمام شما اضافه کنند.

3. به دوام آن فکر کنید

همانطور که قبلا ذکر کردیم، دوام در کاشی سرامیک های حمام و سرویس نکته ای کلیدی میباشد. شما چیزی می خواهید که بتواند در برابر سایش روزانه و همچنین رطوبت مقاومت کند. کاشی های چینی و سرامیکی هر دو گزینه های عالی برای حمام و سرویس هستند، زیرا بادوام و مقاوم در برابر آب و رطوبت میباشند و همچنین تمیز کردنشان آسان میباشد.

4. سایز مناسب کاشی و سرامیک

وقتی نوبت به انتخاب کاشی های حمام و سرویس می رسد، اندازه آن اهمیت ویژه ای پیدا میکند. کاشی‌های بزرگ می‌توانند توهم جادار بودن را برای شما ایجاد کنند، در حالی که کاشی‌های کوچک‌تر می‌توانند پیچیدگی و جزئیات را سرویس و حمام شما اضافه کنند. با این حال، کاشی‌های بزرگ‌تر به خطوط دوغاب کمتری نیاز دارند، که تمیز کردن را آسان‌تر می‌کند و ظاهری یکپارچه‌تر به حمام می‌دهد.

5. کاشی هایی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند

سرویس و حمام ها مناطق پرترافیکی در خانه هستند که نیاز به تمیز کردن منظم دارند، بنابراین مهم است که کاشی هایی را انتخاب کنید که تمیز کردن و نگهداری آنها آسان باشد. به دنبال کاشی‌هایی باشید که سطح لعاب بالایی دارند، زیرا این کاشی‌ها غیر متخلخل هستند و نسبت به سنگ‌های طبیعی راحت‌تر تمیز می‌شوند. از کاشی‌هایی با سطح بافت‌دار زیاد خودداری کنید، زیرا تمیز نگه داشتن آن‌ها می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد.

6. بودجه خود را در نظر بگیرید

در نهایت، هنگام انتخاب کاشی برای سرویس و حمام، بودجه خود را در نظر بگیرید. کاشی و سرامیک نسبت به کاشی های سنگی طبیعی مقرون به صرفه تر و همچنین بادوام تر هستند و به راحتی تمیز می شوند. اگر بودجه بیشتری دارید، به سراغ کاشی های سنگی طبیعی مانند سنگ مرمر یا گرانیت بروید تا جلوه ای مجلل به حمام و سرویس خود ببخشید.

در این مرحله از این مقاله لازم به ذکر هست که بازرگانی استادی را خدمت شما دوستان عزیز معررفی کنیم.

تیم بازرگانی استادی افتخار دارد با نزدیک به 30 سال سابقه درخشان در فروش چینی بهداشتی و کاشی سرامیک در سطح استان خراسان رضوی در کنار شما دوستان گرامی بوده است.

پس وقت خود را گرامی بدارید و از صفحه محصولات ما برای طراحی هرچه بهتر سرویس و حمام خود دیدن بفرمایید.

کلام آخر

انتخاب کاشی مناسب برای حمام و سرویس شما به عوامل زیادی بستگی دارد. با در نظر گرفتن عوامل گفته شده در این مقاله، می توانید فضایی را برای سرویس و حمام خود ایجاد کنید که برای سال های آینده دوستش خواهید داشت. بنابراین از خلاقیت نترسید و از انتخاب کاشی های خود لذت ببرید .

طراحی حمام و سرویس شما باید بازتابی از شخصیت شما باشد.